1.1 Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi poskytovatelem služby <strong>onlinesvadba.sk</strong>, kterým je Branislav Píš, IČO:52231046, Š. Králika 437/18, 971 01 Prievidza (dále jen "poskytovatel"), a fyzickými nebo právnickými osobami využívajícími služby portálu <strong>onlinesvadba.sk</strong> (dále jen "zákazník").
1.2 Používáním webového portálu <strong>onlinesvadba.sk</strong> zákazník souhlasí s těmito obchodními podmínkami v plném rozsahu.
1.3 Tyto obchodní podmínky jsou vypracovány v souladu se zákonem č. 102/2014 Z.z. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na dálku a občanským zákoníkem č. 40/1964 Z.z.
2.1 <strong>Služba</strong> – nahrávání a ukládání fotek a videí na server, který je spravován portálem <strong>onlinesvadba.sk</strong>.
2.2 <strong>Zákazník</strong> – fyzická nebo právnická osoba, která využívá služby portálu <strong>onlinesvadba.sk</strong>.
2.3 <strong>Smlouva</strong> – závazkový vztah mezi poskytovatelem a zákazníkem vznikající objednáním služby na portálu <strong>onlinesvadba.sk</strong>.
3.1 Služby na portálu <strong>onlinesvadba.sk</strong> je možné objednat prostřednictvím online formulářů dostupných na webové stránce.
3.2 Zákazník je povinen uvést správné a úplné údaje při objednávání služby. Poskytovatel nenese odpovědnost za škody způsobené nesprávnými údaji.
3.3 Smluvní vztah mezi poskytovatelem a zákazníkem vzniká potvrzením objednávky ze strany poskytovatele.
4.1 Všechny ceny za poskytované služby jsou uvedeny v eurech. Poskytovatel není plátcem DPH, a proto se DPH na poskytované služby neuplatňuje.
4.2 Platba za objednané služby se realizuje prostřednictvím platebních bran dostupných na portálu nebo převodem na bankovní účet poskytovatele.
4.3 Poskytovatel si vyhrazuje právo měnit ceny služeb. Cena uvedená při vytvoření objednávky je závazná pro zákazníka i poskytovatele.
5.1 Služby jsou poskytovány online formou a dostupné ihned po úhradě platby, pokud není dohodnuto jinak.
5.2 Zákazník je povinen informovat poskytovatele o jakýchkoli problémech s dodáním služby bez zbytečného odkladu.
6.1 Zákazník má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od jejího uzavření bez udání důvodu, v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku.
6.2 Pokud byla služba poskytnuta před uplynutím lhůty pro odstoupení, zákazník ztrácí právo na odstoupení.
6.3 V případě odstoupení od smlouvy vrátí poskytovatel zákazníkovi všechny zaplacené platby nejpozději do 14 dnů od doručení oznámení o odstoupení.
7.1 Zákazník má právo reklamovat nedostatky poskytnutých služeb do 30 dnů od jejich poskytnutí.
7.2 Poskytovatel se zavazuje vyřídit reklamaci do 30 dnů od jejího doručení.
7.3 Pokud reklamace není oprávněná, poskytovatel si vyhrazuje právo reklamaci zamítnout.
8.1 Poskytovatel zpracovává osobní údaje zákazníků v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR) a zákonem č. 18/2018 Z.z. o ochraně osobních údajů.
8.2 Zákazník souhlasí se zpracováním osobních údajů za účelem plnění smlouvy a poskytování služeb.
9.1 Tyto obchodní podmínky jsou platné od 13.10.2024 a nahrazují všechny předchozí verze obchodních podmínek.
9.2 Poskytovatel si vyhrazuje právo kdykdy změnit tyto obchodní podmínky. Nová verze obchodních podmínek nabývá účinnosti dnem jejího zveřejnění na portálu.